Jobb intervju!

Mandag = ledig dag for Louise jansson Eklund. Skont att slippa stressiga mandags monar ska ni veta hoho! Jag far alltid sa mkt gjort ocksa, gick upp tidigt stadade mitt rum, tvattade alla mina klader, vackte davron (som sover laange!) sen akte pa jobbintervju, gick och handlade mat, sen hem och spelade basketboll med davron i var egna basketbott court uranfor huset (!!) sen gick till banken och gjorde arenden dar sedan hem lagade mat och nu tittat pa Friends With Benefit. Harligt!!

Ja just det va ju arbets intervjun jag skulle beratta om. Det va pa Pasha Resturant pa Glocester Road, i Kensington, alltsa valdigt nara dar jag bor. Det ar en jattefin resturang med mellan ostern meny. Intedningen ar helt underbar valdigt mycker farger, kuddar och ljus. Intervjun gick bra och valdigt fort. De vill att jag kommer och provjobbar imonkvall. Dock sa tror jag inte att jag ar intersserad av att jobba dar. Kandes inte som om det skulle passa mig. Jag far se om jag gar dit imorgon!

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0