Thursday at the Office

hohoh..kanns trevligt att kunna saga sa! Jag jobbade pa Dexters idag, min andra dag som maklare och det kanns ganska ballt. Jag har mitt egna skrivbord, dator, telefon och parmar :D Idag har jag fatt gora massa nytt, de slanger mig Right into it!! Vilket jag gillar, lite nervost men jag tror det ar bra. Jag har fatt ringa runt alla vara kunder och fragat efter detaljer om vad de soker/letar efter typ..vad deras budget ar, hur stort hus/lagenhet de vill ha, om de vill ha uteplats m.m. Jag tror jag har ringt hundra samtal idag..helt slut i hogerhanden haha. HAr ocksa fatt ga pa visningar plus att jag fick fota en lagenhet idag!

De ar verkligen jattetrevliga och snalla mot mig men behandlar mig inte som en nyborjare..vilket kanns skont. Chefen har sagt att han vill satsa pa mig och han sa "We are looking to give you a possition as fulltime here rather sooner then later". Vilket later kanoners! Louise

hahaha acklig bild

Kommentarer
Postat av: Pu/pa

:-)) business women !

2011-10-21 @ 16:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0