söndagen den 6 november.

Det är redan November, hur sjukt är detta egentligen?

I helgen har vi haft fin besök av Jesper. Super kul! Utgång och fullt kalas, samt turistande (som jag tyvärr inte har deltagit i.). En super helg helt enkelt! Jag har ju inte träffat han på över ett år, helt sjukt!

Nu väntar jag på att Polly ska komma hem och underhålla mig, det ska bli Xfactor och lite snacks kan jag tro.
Polly flyttar till sitt nya hem på torsdag vilket känns helt sjukt. Kommer bli så tomt när hon flyttar. Dags att leta efter nytt boende kanske.. Tog bussen hem igår, tog mig nästan två timmar. Kom hem 5.45 imorse, det funkar inte så bra. Sjukt osmidigt eftersom vi mest går ut i Västra London, och det är där de andra bor..

Får kolla upp detta.

So long skaters!




/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0