Idag erbjod min chef pa Dexters mig heltid!!

. det kanns helt overkligt men sa kul!! om tva veckor ska jag borja jobba mandag-lordag varje vecka! kommer bli tufft men det ska jag klara av. i och med att detta ar vad jag har velat gora sa lange sa ar denna chansen maste jag bara ta. jag kommer efter tre manaders traning fa borja salja och jobba pa provision. helt galet!!
just nu sitter jag pa kontoret med mina kollegor som ar valdigt roliga haha. det sporegnar ute och alla har suttit och gjort ingenting sedan tre timmar tillbaka. jag sitter och ringer runt. forsta gangen jag har mitt egna skrivbord och dator med en telefon. och titta sa bra min kaffekopp passar in :) kanner mig saa profisionell haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0