Godmorgon

hoppas ni sovit fint alla sma anglar! Kommit pa att det ar ganska kul att blogga iaf, nar man har tid!! Forsoker gora det sa mkt som mojligt men det blir sa sallan, vet inte ans om det ar ngn som fortfarande laser och tycker vi ska fortsatta...sag garna till!

tyckre det va langesedan ni fick en "godmorgon bild" sa har kommer en. Kommer ihag forra aret i bloggen denna tiden, da va det altid en morgon halsning fran klara med kaffekoppen i handen. Mysigt :) Jag har kellogs special K i handen haha..


kom pa att jag glomt visa mitt nya rum..eller har som jag bott sen juni nu. Det ar litet men ganska mysigt! Jag har en stor garderob som ni ser dar borta i hornet, det ar trappa som gar ovanfor. Sen at vanster har jag en stor hylla och den vita byran kopte jag med mig hem fran IKEA. Yep valdigt praktiskt maste jag saga.

Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

FORTSÄTT!

2011-11-01 @ 19:01:20
URL: http://alltommalta.com
Postat av: cassi

fortsätt blogga, älskar när ni skrivit flera nya inlägg sen sist man var inne och kollade :D

2011-11-01 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0