Just Love This Feeling

Jag har bara en sak i huvudet just nu. Bara en person i huvudet just nu. Vi hade vår första dejt ett par dagar sedan. Efter den dagen har vi träffats varje dag. Känns helt sjukt att känna såhär för någon man träffat fyra gånger. Kan inte släppa varandra. Jag kom inte på bussen förens kl halv 3 igår kväll. Vi gick bara runt på londons gator, höll varandra i handen och pratade om allt. Det är de vi gjort de senaste dagarna. 

Fick just ett text...där han skrev att han saknar mitt skratt och leende. Att han saknar hålla om mig och spendera tid med mig. Igår när vi stod och sa hejdå pratade vi om hur ovanlig situationen är, hur vi kan ha blivit såhär på så kort tid. Han kramade då om mig och sa att han hade kunnat stå så en evighet. Detta låter ju jättetöntigt... men det är såhär jag känner.. kan ju knappas va kär efter såhär kort tid, men kan ju inte riktigt styra över de här känslorna.. jag är bara väldigt glad:)

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Sandra & Lisa

Ohh later helmysigt! :D

2011-05-24 @ 09:39:03
URL: http://dancingdownunder.blogg.se/
Postat av: Johanna

VEM SKREV DET HÄR!? Tell me tell me tell me :D

2011-05-24 @ 20:01:32
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0