Tunnellbane kärlek

Sprang till tunnelbanan efter jobbet ikväll. Sätter mig ner på första lediga säte jag ser. Mitt imot mig möts jag av de finaste ögonen. Jag tittar på honom och ser att han ler och jag fastnar med blicken och kan inte annat än att le tillbaka. Jag känner hur jag blir röd i hela ansiktet och vet inte riktigt vart jag ska fästa blicken, blev ju lite pinsamt när han satt precis framför. Under 40min sitter vi och tittat på varandra till och från. Jag blev ju helt pirrig i kroppen, han va så himla fin! Tänkte att jag kanske på ett smidigt sätt skulle skriva ner mitt nr och ge till honom lite diskret innan jag hoppar av. Jag grävde efter en penna i väska men den fanns såklart inte där när man behövde den. När jag närmar mig min station och ska gå av tittar han på mig och ger han ett sista leende och reser på sig. Ja men halååååå han skulle av vid samma stopp. Vi hoppar båda av, vetand om det båda två. Han sneglar bakåt och jag hör hur han tyst frågar"How r you?". Jag blevju såklart skitnervös och skitnödig. Min mun blev helt torr så att prata va fan omöjligt haha.

Jag fick fram att jag just hade suttit barnvakt. Han berättade att han varit på någon mat-grejj med hans resturang för han jobbade som kock. Kevin hette han... och han skrev just ett text som löd "Would love to meet u sometime If you want to?"

Måste ta reda på meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:D /Louise


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahah viiilken historia! Surt att han hade flickvan eller om de var han du menade i de andra inlagget! "skitnodig" hahah sa kul ;) puss pa er!

2011-05-12 @ 14:49:00
URL: http://dancingdownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0