Tinsel Town.

Ja, istället för fjärillar blev det Tinsel Town, en restaurang med amerikanska influenser, och de bästa Milkshaksen, helt klart!
Mötte upp min kompis från jobbet som hade lovat mig att visa mig detta stället. Och sen skulle han följa med mig till fjärillarna, men tiden gick allt för fort. Det sista insläppet på muséumet var vid 17.15, och vi kom dit 17.17, så det blev inget med det. Men en trevlig dag var det allt. :)
Får ta fjärillarna imorgon :)

Har också nu bokat biljetten hem till Sverige. Den 2:a juni 9.20 från Heathrow Airport bär det av. Skrämmandet, men ska bli skönt att komma hem lite.
Pappa informerade mig också om att det fakiskt är restaurangen jag ska jobba på som syns på bilden jag lagt upp innan, det är den gula. Men bara för er har jag ringat in den och skrivit en förklarande text ;)

a
Fint va??
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0