Ny Dag

Jävla deppig jag låter då ...men ibland känner mn det man känner. Vaknade upp idag med liiiite bättre humör. Alla känner sig väl lite ensam ibland I guess??

Helgen har varit helt okej! Fredags va jag ledig, senare på kvällen blev det Bio. Vi såg Fast and Furious som jag rekommenderar!!!! Lördags jobbade jag hela dagen och sedan satt jag barnvakt hela kvällen.
I dag är jag ledig, vet inte vad jag ska hitta på. Det är ju fint väder ute, så min plan för idag kan ju slänga sig i väggen. Hade nämligen laddat upp med massa filmer, så tänkte springa ner och köpa affärens ALLA onyttingheter och ligga hemma hela dagen haha. Nej det får bli en Powerwalk istället!! Missade ju både fredags och lördsgs.

Vad gör ni en Gudadag som denna?? /Louise

Check It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0