När Londonlivet suger..

Ikväll var jag tvungen att säga hejdå till ännu en vän, Denny åker till Colomiba. Han är tillbaka en vecka i London, men då är ju inte jag här. Ännu en vän som man inte vet när man får se igen.. Detta är verkligen nedsidan till att göra sådana här saker. Jag kommer sakna han så otroligt mycket! Jag bara hoppas jag får se han i höst igen. Han sa att han skulle försöka vara här när jag kommer tillbaka, det hoppas jag verkligen.

Kan inte förstå att jag om två veckor ska behöva säga hejdå till alla de här underbara människorna.. Som Denny sa till mig ikväll: Detta har varit min familj under ett års tid, och nu ska jag inte se er varje dag mer...
Jag håller med till 100 %! Att lämna allt detta skrämmer mig så otroligt mycket...


Jag, Denny och Amanda..

/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0