Mer grädde åt folket!

Jaha, da hade man inte varit hemma sedan söndags. Fastnade hos Davron, han bor med så himla sköna folk. Nästan alla är franska och alla jätteroliga. Igår lagade jag köttfässås till ALLA 10 PERSONERNA i huset! Tänkte göra upp för att jag invaderar deras hus. Jag körde på pappas härliga recept med bara massa grädde och ketchup! De tittade på mig väldigt konstigt när jag började hälla i grädde i köttfärsen.. men aj vad fel dem hade! Det lämnades nämligen inte en liten smula kvar av maten;) Nöjd Louise!! Skriv om recept önskas!

Idag är ju ytterligare en ledig dag, just nu sitter jag och tittar på vad tomt det börjar bli i rummet.. kan inte riktigt fatta att Klara ska dra om två dagar.. har inte riktigt fattat. Tror inte jag kommer fatta förens hon faktikst åkt. Konstigt känns det. Lustigt. Lite nervöst.

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0