LÖRDAG IM IN LOVE

Kom just hem! Jag har jobbat hela dagen. Vi skulle testa på att baka chokladbollar. Jag satte på Audrey och Carl varsitt förkläde och satte fram alla ingredienser på bordet. Det slutade med en väldigt irriterad Louise haha. Carl hälde ut kakao över hela köket och Audrey hällde i sig allt strösocker. Även de sötaste barnen kan vara små monster ibland haha! SUCK! Men de blev goda i alla fall:) Efter bakandet tog jag med dem till Army Museum.. där sprang de runt och va tillslut jagade av både mig och en museevakt haha.. Men bra dag i alla fall!

Johanna och Klara har deckat, för mycket shopping?? Ikväll ska vi dra ut till Wiskey Mist med några av mina vänner. Så sk väcka dem här strax så vi kan börja göra oss redo:D

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0