Kanye West,

Han må vara en idiot, men bra musik kommer ur han. Det går inte sticka under stolen med!

Har haft en underbar helg med fröken Ekström på besök. Hur underbart är det inte att vi ses om två veckor igen i Sverige? Det är vad jag kallar lyx! Gå in på hennes blogg för att se lite bilder, då jag inte har haft kameran med mig..

Nu tänkte jag bjuda på dessa Kanye West låtar som får mig på bra humör, först ut är ET med Katy Perry, en annan favorit. Sen är videon sjukt snygg också!




Sen har vi självklart All of the lights med Rihanna och Kid Cudi och vocals med massa fler artister! Ni som känner mig vet att Rihanna är en stoor favorit för mig, hon har länge varit min idol, så hur fel kan detta bli egentligen? Men låten är faktiskt riktgit bra, så lyssna och njut. Varning för att videon kan orsaka epilepsianfall!




Där är det, mamma och pappa, ge dom en chans ;)

xx Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0