Har tröttnat..

..Inte på London. London kan man inte tröttna på. Men på MITT liv här. Jag känner att jag står och stampar i samma lerpöl hela dagarna. Känns som om det aldrig händer någon nytt!
Jag menar inte att jag kommer få det bättre för att jag flyttar hem eller till någon annan stad. Känner bara att jag saknar vissa saker och att detta inte riktigt är vad jag vill göra just nu. Jag vill ha ett jobb dit jag kan gå och säga godmorgon till alla mina arbetskompisar. Jag vill ha min egna lägenhet där jag kan möblera om hur mycket jag vill. Jag vill ha en egen stor mjuk säng. Jag vill bo nära en affär där man kan handla mat som är annat än, inplastad färdiglagad korv i korvbröd. Jag vill ha personer i närheten. Jag vill ha vänner i närheten. Jag vill ha familj i närheten. Jag vill ha en torktumlare.

Jag kom hit för att uppleva, träffa massa nya människor och utvecklas. Allt detta har jag gjort, och jag är såå glad för det. Jag vet att det är fyskäms att klaga på ett sådant liv jag lever just nu. För ska jag vara ärlig har jag det väldigt bra om jaa tänker efter. Men måste man nöja sig med det?? 

JAG HAR KLI I BENEN  /Louise


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer ha ett fab liv oavsett. Och lite beslutsångest är bra att ha hjärtat! En torktumlare har inte ens jag ... och jag är nästan 10 år äldre än dig :). hehe

2011-05-04 @ 22:26:58
URL: http://michaelsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0