Faith??

Har fått frågan om att berätta lite mer hur det gick med tube-flirten jag hade. Som sagt fick jag reda på att denna härligheten tråkigt nog hade flickvän som han även bor tillsammans med. Det är ju inte det lättaste att träffa varandra då.. som han skrev till mig "I still can't stop thinking about u but I have to be careful Louise". Han sa att de går igenon en tuff tid just nu och han ångrar att han flyttade ihop med flickvännen. Än så länge har vi bara textat med varandra..båda vill ses men vi vet inte hur vi ska få ihop en träff...Kanske "råka" springa på varandra i affären. Han frågade om jag ville ta ne drink med honom i lördags men då jobbade jag. Det är lite tråkigt när det dras ut så på tiden...men det lustigaste hände häromdagen!

..Jag gick på tunnelbanan efter jobbet och satte mig på mitt vanliga säte, jag va jättetrött så jag satt och lutade mig mot min arm och halvsov. Några tunnelbanestopp efter ser jag denna Kevin kliva på tåget. han sätter sig på exakt samma ställe där han satt förra gången vi träffades och jag satt exakt på samma ställe som förra gången. Jag blev jättechockad och nervös så utan att tänka på det fortsatte jag blunda.. ni vet när det blir sådär nervöst så man vet inte vad man ska säga/göra. Jag är medveten om att han sitter där men va säker på att han inte såg att det va jag för jag satt med armen uppe. När vi kommer fram tilll vårt gemensamma stopp reser han på sig och går av.. säkert i väntan på att jag också ska gå av. Jag råkar åka vidare till nästa stopp.. väl framme får jag ett text som lyder ..

"Hey, were u just on the train? Have u forgotten what I look like maybe? How wierd though that we were on the same part of the train again....."


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha SICK! vilket sammanträffande :D var han snygg då?? och jag gillar er nya design! sweeet

2011-05-21 @ 11:02:38
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0