Babysitter..

Det är jag det. Igår efter jobbet åkte jag direkt till Kings Road och satt barnvakt. Mamman är helt underbar och barnen så söta. De sov igår då jag kom vid tio, eller nästan alla. Den äldsta killen va vaken så han fick sitta och titta på tv med mig ett tag, tills han somnade i soffan. Då väckte jag han och han gick snällt upp och la sig i sängen. Om man hade varit så smidig när man va liten, hade inte det varit underbart Mamma och Pappa ??Haha.

Mamman och hennes kompis kom hem runt halv två, de är så härliga så vi satt och pratade ett tag, och vid två satt jag på bussen på väg mot Bow. Detta resulterade i att jag va hemma runt halv fyra.. Jag är ganska trött nu, men är inte kaffe en underbar uppfinning? ;)

Jag borde egentligen göra mig iordning för jobbet.. Men jag tror jag skippar mascaran och sitter här med mitt kaffe i några minuter till...


Dett föll ett underbart Sommarregn igår natt när jag gick hem..

/Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0