29 Maj 2011

Hej på er allaihopa!! Jag vaknade upp har för en stund sedan. Stannade uppe ett tag igar och lyssnade live Swedish House Maffia! Haha ah eller Davron (pojken jag spenderat senaste veckan med haha) va på konserten sa han ringde mig om och om igen sa jag bara kunde ligga i sangen och latssas att jag va där haha. Gulligt! Annars sa har helgen varit bra. Igår satt jag barnvakt och tittade på fotbillen, hur grymt va det inte dåå?? Barca barca barca säger jag bara!! Och fredagen spenderade jag ju med KLara och en harlig utgång på det. Det va precis som hon sa, vi avslutade som vi började vår resa! Hade skitkul på Zebranos:)

Idag ska jag städa lite och fixa. Skont att bara vara hemma lite for en gångs skull! Jag har inte riktigt fattat men jag är ju ledin nu till och med fredag nasta vecka! Huuuuuurrr skont???  Undra vad jag ska hitta på..

Kram /L


Kommentarer
Postat av: Johanna

Well, om du har vägarna förbi stan så skulle du gärna få göra mig en tjänst! De virkade shortsen jag köpte på H&M är lite för stora, skulle behöva size 6. Om du inte har något bättre för dig så får du gärna leta reda på ett par och skicka med Klara till Swe så får du pengar direkt på kortet :) de finns på Devided-avdelningen!

2011-05-29 @ 22:14:59
URL: http://alltommalta.com
Postat av: Johanna

Well, om du har vägarna förbi stan så skulle du gärna få göra mig en tjänst! De virkade shortsen jag köpte på H&M är lite för stora, skulle behöva size 6. Om du inte har något bättre för dig så får du gärna leta reda på ett par och skicka med Klara till Swe så får du pengar direkt på kortet :) de finns på Devided-avdelningen!

2011-05-29 @ 22:16:15
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0