Trevlig kväll på er!

Jag har haft en lugn dag. Har sovit, solat, städat och lagat mat. Klara slutar snart så då blir det väl film eller så blir det som vanligt att vi bara somnar haha. Men nu ska jag göra iordning lite glass med melon och banan och sedan plinka lite på mn gitarr :)

(Har slutat HELT med godis, trodde faktiskt inte jag skulle klara det ens en dag men jag har varit jätteduktig, fyra hela dagar har det gått nu utan något godisaktigt alls!! Låter kanske inte så konstigt men jag har räknat efter och jag äter sötsaker mellan 5-6 gånger per dag och har därför klarat mig utan mat, men inte fan kan jag leva så resten av mitt liv! Glass tycker jag är okej, med frukt så blir det ju jättesmarrigt:D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0