Tappen helg!

Längesedan jag skrev kände jag. Har haft fullt upp denna helgen! Haft så himla kul! I fredags va det helt underbart väder, så jag och min nanny-kompis Kate gick till en bar i Chelsea efter jobbet! Vi satt ute i värmen och delade på en flaska vitt samtidigt som vi såg hur solen sakta gick ner. Efter det bjöd två killar med oss att äta sushi och efter det gick vi vidare till Eclips, ett väldigt bra R'nB ställe.

På lördagen jobbade jag hela dagen men senare mötte jag upp Monika för att gå på födelsedagskalas på Club Runway. Vi slog klackarna i taket! Hade rikitg kul då med=) Idag blev det en dag med massa "måste-göra-sysslor". Jag lämnade in min klcoka, bytte ett par skor, köpte det nödvändiga och lite sådant. Fick iaf med mig några påskliljor hem till Klara, hon har tjatat efter det ett tag haha.

Så nu är det väl dag att lägga huvundet på kudden och stänga ögonlocken.. hur ska det gå?

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0