Måndag morgon!

Och vi börjar en ny vecka!! För en sekund sedan kändes det förjävligt men nu helt plötsligt blev jag helt pirrig  kroppen ...aldrig kan man veta vad denna veckan har att erbjuda:D Jag somnade seeent igårkväll, satt uppe och väntade på att Klara skulle komma hem från krogen haha. Klockan 4 någonting tror jag hon kom hem (på en söndag, herregud london, ingen måtta på dig!) vaknade till av att hon snubblade till och rev ner något på golvet haha! Nu ska jag till jobbet, tidiga timmar börjar vi! Skulle lagt in en cambild men såg sedan hur ful och trött jag ser ut... även fast jag försökt sminka över allt lila under ögonen haha! Hoppas ni får en bra dag så hörs vi sedan!

Puss och hejdå /Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder från barcelona, tack :)

2011-03-14 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0