Lördag.

Godmorgon!
Idag har jag haft mig en sovmorgon. Skönt!
Nu tänkte jag snart ta mig en promenad, sen städa lite. Har fått en lapp att jag ska städa ugnen inuti, vilket jag aldrig har gjort i mitt liv. haha. 

Igår var jag på middag hos Amanda och hennes roomie Melanie samt Melanies franska vän Melody. Amanda gjorde Stuvade Makaroner och Falukort, typsikt svenskt, och Melanie Crepes, typiskt franskt. Sen dracks det vin och efter det blev det utgång till en pub/bar vid oxford st.
Efter det fortsatte jag, melanie och tre spanska killar hon träffat därinne vidare, medans de andra tjejerna gick hem för de skulle jobba.

Var hemma runt halv fem, satte på Gossip Girl och somnade, haha.

Har lite bilder som jag kan visa sen :)

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0