Lång dag

Satte mig på tåget till jobbet 07.30 imorse. Jobbade till 8 hos Anna, sedan slängde jag mig in i en taxi för att åka och sitta barnvakt hos Carina! Lång dag. Just nu lyssnar jag på Melissa Horn och vill inte sluta. Jag älskar varenda sång. Känns som om hon sjunger om mig, om mitt liv och om mina känslor.

Jag längtar till mina två veckors ledigt i aprill, har inte klurat ut vad jag ska göra än. Vill åka någonstans.. där det är värme. Och åååååh vad jag längtar till den 1a aprill då saknade Lindsey kommer och hälsar på oss i London. Pussar till dig!! Nu ska jag drömma viadae..

Foto: Louise

/L

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Vilka fina bilder du tar Louise. Kul!!!

2011-03-22 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0