Hej Hej!

Nu va det länge sedan jag satt framför datorn och skrev på bloggen! Har varit jättedålig! Jag är tillbaka igen i London. Barcelona va helt underbart och vi hade en skitkul vecka! Kommer absolut åka dit i gen. Dock så blev jag av med min plånbok sista dagen men det gick bra. Jädra folk alltså!!

Idag har jag min lediga dag. Kom nyss hem, jag och Monika va ute igår på en club som heter Alto som ligger vid Carnaby street. Vi dansade i fyra timmar utan paus och va bara galna;) Träffar alltid så roligt folk:D

Nu ska jag bränna till en macka i ugnen och spruta lite kaviar på, sedan måste jag iväg och skaffa nytt ID.

Här är tre bilder från Barcelona, ska lägge ut ett inlägg med fler bilder!

/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0