Härlig dag

Gick till jobbet vid 10 idag. Hade hand om Carl till lunchtid så mormor och morfar tog över och jag fick sluta för dagen. Kändes underbart!:) Åkte in för ett bankmöte med min bank där de stängt mitt konto! De sa att jag troligen inte skulle få öppna ett nytt men som rackarns tur va så gick det!! Bankmannen va lika förvånad som jag! Så imorgon åker pengarna in på ett konto:) Jag bokade även klipptid .. eller ska snarare vara hårmodell för salongen HOB. Får se vad de hittar på imorgon! Efter det tog jag en lååång fika med mig själv och sedan tillbaka till Chelsea för sitta barnvakt!

När mamma ringer och man får prata lite gör det även dagen lite bättre! Ni är långt bort men ändå så nära♥

Jättetråkigt inlägg... jag vet, men är så freuktansvärt trött efter tidiga monar och sena babysitting's kvällar! Ska ställa klockan nu och sedan lägga undan kära datorn! Ni fick yvå bilder här under .. på oss som skriver dessa rader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0