Godnatt!!!

Sov så gott alla ni fina människor där ute! Jag fann verkligen ny respekt för livet idag, va väldigt nära att en bil i hög fart körde rätt på mig. Usch va helt skakis efter det, man ska verkligen vara försiktig för trafiken. Speciellt i storstäder där man inte har någon aning om vart bilarna kommer ifrån! Jag är så glad över att jag är frisk och mår bra, tänk vad hemskt om allt det skulle tas ifrån en på nolltid, fy!

I alla fall så har jag haft en bra ledig dag, när jag kom hem från Monika imorse tog jag en dusch, slängde på mig lite kläder och drog till tottenham cr för bankärende. Jag hade tagit med pengar som jag har haft liggandes hemma PLUS alla mynt ur min spargris (den va faktikst full!!) för att sätta in på sparkontot. Men neeejdååå då har de stängt mitt konto bara för jag inte andvänt det på ett par månader. Blev jätteirriterad, nu kommer jag inte kunna öppna nytt förens om en månad förhoppninsvis. Så jag gick och släpade alla mynten och resten va pengarna hela dagen när jag fortsatte Oxford street upp. Blev endel shopping bara för det ...typiskt!

Sänder lite extra kärlek till er där ute, ni vet vilka ni är!

Fyra bilder i tog med nya kameran, love it!





Kommentarer
Postat av: Pu/pa

Var rädd om dig Hjärtat...!

2011-03-18 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0