fredag.

hej svej!
insåg att jag inte har bloggat på hela veckan :O ber om usrsäkt för detta, men det har varit fullt upp.

I tisdags var Amanda här vi hade vin och ost mys, som vi avslutade med en film. Eller, vi såg knappt fem minuter, sen sov båda. haha.

I Onsdags gick jag ut med lite folk från jobbet plus några till. Det va supertrevligt! Vi gick till ett ställe som heter Moonlightning Club vid Soho Sq. På onsdagar har de något som kallas Cheapskates, där en drink kostar 80p vilket är typ 8 kr?? LIVSFARLIGT!! Det va super trevligt, men behöver jag säga hur min torsdag var...?

Torsdag, då gick jag till jobbet. och ska vara ärlig (ursäkta föräldrar), jag mådde skit! Men jag överlevde på någotvis. Gick hem, åt en pizza och somnade. haha.

Idag är jag ledig, har varit ute och köpt frukost och nu sitter jag i sängen igen och njuter av mitt kaffe och One Tree hill.
Får se vad dagen har att erbjuda.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mozter Kaain

vet du en sak Klara? Jag är så stolt över dig att du vågat göra detta m att dra till London och lyckats så bra!! ( det där m drinkarna såg jag inte ;o) ) Å så kan jag inte komma i från att vi saknar dig här hemma!

Varma goa kramar från mozter!

2011-03-04 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0