17 GRADER OCH SOL

Jag klagar inte!! Hur jäkla underbart är inte det? Så om ni vill ha en solsemester från sverige, KOM HIT!

Igår va en underbar dag, lika soligt och varmt. Tog med Carl till parken och där va Kate med Ayla också. Vi satt och snackade och solade medans barnen sprang runt! Härligt! Idag är både jag och Klara lediga. Tanken va att vi skulle upp tidigt oh gå och lägga oss i en park. Men eftersom vi va ute igår ligger vi nu istället halvdöda i sängen fortfarande haha. Jag tog just fram mitt Carte Dor glasspaket som jag sitter och käkar! Mummmss!

Nähe nu måste jag ta tag i denna dagen, kan ta med kameran ut och ta lite härliga bilder kanske?

xx Louise

Foto: Louise

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Fotograf är nog ett intressant yrke...vore kanske något. Underbar bild!

2011-03-24 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0