Vill du bli min flickvan?

Davron tog igar med mig ut pa mysig middag. Efter det strosad vi fran Covent Garden mot Piccadilly Circus. Nar vi stod vi fontanen mitt på piccadilly sa tittar han mig i ogonen och fragar men sin sotaste rost.. far jag chans pa dig Louise, vill du bli min flickvan?

Tontigt gulligt och lite romantikst. Jag blev lite generad men fick fram ett litet "jaa". ´Han sa att han ville ga till Piccadilly for det va dar vi sags forsta gangen och att det va exakt en mand sedan vi traffades. Saa Jahopp..sa da har man pojkvan. Jag ar glad, kanner att just nu tanker jag bara pa vad som gor mig glad for stunden. Orkar inte tanka pa detta forhallandet som om vi har nagon framtid. Jag lever for stunden just nu.

Det va ju bara en flicka som hittade en pojke som gjorde henne glad, sprallig och lite nervos. En pojke som gillar henne ootroollliiggt mycket. Flickan bor i lonodn och ar 20 ar. Bara en gang i livet. Ibland far man chansa. Aven fast det inte allt va sahar flickan hade tank att det skulle bli...


/flicka i london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0