Va kul att ni vill att vi fortsatter med bloggen!

jag vet att jag har varit vaaaaldigt dalig pa att blogga senaste veckan. men det har hant sa mycket haha. ar det inte jobb sa ar det pojkar (eller pojke ska jag val saga) och ar det inte pojke sa ar det stadning och ar det inte stdning sa ar det pojken anda.. hihi. kanner verkligen hur jag har tagit vara pa varenda timme i alla fall, bara for man sitter barnvakt till klockan 01.30 betyder inte det att man inte kan traffa sin lilla flirt efter. och bara for vi bor en timma med tag bort fran varandra sa betyder inte det att vi inte kan ses varje dag. och bara for han vill se x-men pa bio blir inte jag sur for det betyder ju bara att ja kan konsentrera mig pa honom istallet.. och det basta av allt.. varfor somna kl 23.14 nar man kan va uppe till 05.45 och prata hela natten? ta vara pa tiden du har.. det skulle jag vilja saga en underbar mandag som denna.
pusss. louise

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Louiiisee! Vem ar denna pojke?? :D

2011-06-12 @ 07:34:24
URL: http://dancingdownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0