Sista kvällen for flickorilondon

Har sitter vi, i var sang som vi delat nu i 9 manader. Detta ar sista kvallen och darmed slutet pa var resa tillsammans. Vi har pratat om alla minnen vi har harifran, alla ar oforglomliga. Jag har en klump i magen for att klara ska lamna. Hur ska det bli nu? Jag ska bo har ensam. Klara ar ju london for mig. Tanken pa att det at sista gangen vi ligger i denna sangen tillsamman med vara datorer i knat gör mig typ tarogd. Vill inte. 

Vaskorna star nu fardigpackade, inatt åker hon ifran detta. Lamnar mig och london for att aka ivag pa nya aventyr. Jag ar glad for hennes skull men just nu kanns det sa javla sorligt. Usch! Jag ar stolt over oss, over att vi gjort detta. Att vi va sa envisa och klarade av allt detta vi astakommit under denna tiden. Det har varit en helt underbar resa med helt underbara minnen att minnas. Det har saklart varit svart ocksa men det har hjalpt oss att blivit starka, Nu klarar vi allt! Jag kommer sakna dig Klara, nagot otroligt. Men du kommer alltid finnas med mig i mina tankar. Älskar dig min basta van

Sa... vi far val bara saga att detta ar slutet pa denna bloggen ocksa, inga mer flickor i london...

7 september 2010 påvag till London utan att ha en aning om vad som skall handa

satt på starbucks i en vecka dag ut och dag in for att hitta lahenhet

bodde pa hotell...eller rattare sagt Tonys hotell haha

hade inte rad med hotell langre.. bodde mer eller mindre pa gatan

checkade in pa londons hemskaste hostel, varsta natten i vara liv

vi blev nekade ..lagenhet efter lagenhet

Bodde pa gatan igen...sitter utanfor hotell for att fa tillgang till internet haha

vi hittade aaaaaantligen lagenhet och begav oss ut for att hitta jobb!

Vi hittade bada jobb, jag pa Bershka och Klara pa Office, Vi skaffade Oystercard's

har borjade alla klaras underbara morgon bloggupplagg.. kaffekoppen va alltid med

Vi bar oss ut i londons galna uteliv...lookin fabulose!

sa har kalt va rummet nar vi flyttade in... innan det fylldes av vad vi samlat pa oss

utgang med Nick och ganget.. dessa underbara glommer jag aldrig!

korde pa LOndon style

sedan kom familj och vanner och halsade pa...

Stylade av proffs frisorer
'
vi va med om de mest galna kvallarna ....

och nu sitter vi har, bilden just tagen ....1 Juni! Sista kvallen pa detta aventyret!

Har fatt minnen for livet av denna resan. Hur vi levde livet, fullt ut! Vi tvekade inte en sekund, vi tog verkligen vara pa alla chanser vi hade. Det va den mest underbara tiden! Och inte tala om alla underbara vanner som man fatt for livet. Linda, Monika, Kate..ja ni vet vilka ni ar. Jag ar sa fruktansvart glad att traffat pa sa fina vanner.

Love u always and forever /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0