Next destination : Arendal via Oslo

Japp, dagen är kommen. Väskorna än en gång packade. Nu ska jag snart hoppa in i bilen tillsammans med Tilde, Angelica och pappa och köra övergränsen till vårt grannland i väster, som vi så många gånger gjort förut. Men denna gången är det annorlunda. Jag lämnar mamma hemma, åker med pappa och tjejerna till Oslo för att lämna dem vid sitt nya hem. Sen ska jag imorgon sätta mig på en buss ner till Arendal, ensam och åka ner till mitt hem för sommaren. Hur sjukt är inte det då? Men jag tror det kommer bli bra detta, jag är redo för en ny utmaning.

Finns det intresse bloggar jag om detta, men får se hur mycket det blir. Är väl inte riktigt Flickor i london, men jag vet inte om jag kan hålla mig ifrån att blogga lite ändå ;)

Det går inte ladda upp bilder så skiter idet, nu drar jag :)

xx Klara

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Jo, snälla gör det. Blogga!

2011-06-14 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0