Livstecken från Sverige.

Hejsan hejsan. Här sitter jag nu i min säng i hemstaden. Amanda är på besök och det är himla trevligt.

Att lämna London var något av det jobbigaste jag gjort. Att åka i väg i taxin och vinka hejdå till Louise var fruktansvärt. Jag satt där i taxin med stora tårar trillandes ner från kinden. Jag fick säga till taxi chauffören att åka fort, för jag klarade inte av det..
När jag sen satte mig på planet började tårarna rinna igen.. Personalen tittade oroligt på mig och gav mig en kudde, tack så mycket.

Så nu sitter jag alltså här, solbränd som bara den. Saknar London, saknar dig Louise, saknar alla underbara människor. Ångest kommer då och då, och det är väldigt mixade känslor. Självklart underbart att vara hemma med familjen igen. Jag har fått träffa vänner, jag har Amanda här på besök. Och, jag kommer ju tillbaka snart.

Jag kommer nog inte kunna hålla mig borta från bloggen, så det blir ett gästinlägg då och då ;)


Jag och Amanda i min trädgård idag.

xx Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0