Inflyttning!!

Idag efter jobbet kom Monika och hennes pojkvan med alla resvaskor! Hon ska namligen flytta in har, tar over efter Klaris. Vi va har hemma och packade upp och fixade en stund, sedan tog hon med sig tandborsten och de akte hem till pojkvannen. DE har ju inte setts pa 3 veckor sa forstar dem haha. DEt har varit valdigt skont att ha tva veckor for mig sjalv har; inte minst sangen. Anda sa har inte varit sjalv mycket!

Imorgon ska jag ta taget 6.15 fran mig. Ja maste va pa jobbet tidigt for Audrey och Anna aker till Disney Land. Carl ska fa stanna hemma med mig sa jag ska stanna hos dem till torsdag kvall. Ska bli mysigt att ha tva dagar med lille Carl helt sjalv! Far se vad vi hittar pa. Det ar ju mycket ansvar i alla fall!

Kanner att jag skriver vaaaaldigt sallan och vaaaldigt trakiga inlagg! Hoppas pa att jag blir battre snart!

Kraaaaams /Louise

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag håller med Louise, hoppas verkligen det blir bättre snart.. ;)

2011-06-16 @ 01:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0