Fredag 3 Juni

Ja jag lever! Kande inte for att blogga igar bara. Jag maste fraga er.. ska jag fortsatta blogga? Det ar ju inte flockorilondon langre? Aja, jag vet ju att min mor och far ar trogna lasare i alla fall haha.

Igar va en liten trakig dag som sagt, jag va iprincip vaken hela natten tills att Klara skulle ga upp for att aka till flygplatsen. Foljde med henne ut till taxin och vinkade hejda. Tararna kom nar hon satte sig i bilen och de borjade aka ivag, da fattade jag hur tomt det skulle bli. Men jag skarpte till mig framat eftermiddagen, jag stadade och gjorde jattefint i rummet, nya lakan!!!

Runt kl 7 igarkvall drog jag mig in mot Notting Hill for att mota upp Kate och tva killkompisar till henne. Vi tog en ol ute i solen och sedan drog vidare for middag pa en thairesturang. Riktigt gott! Sedan gick vi vidare till en bar for ytterligare en ol i solennedgangen:) Mys!! NU ska jag springa till jobbet! De ar tillbaka fran Sverige.

Puss o kram louise


Kommentarer
Postat av: Pu/pa

.......:-))Fortsätt snuttan !

2011-06-03 @ 18:47:28
Postat av: josefin

FORTSÄTT! Jag läser ofta och du skriver så fint. Modiga du!

2011-06-04 @ 10:19:55
Postat av: C.

tycker absolut du ska fortsätta. stor inspiration att läsa bloggen!

2011-06-04 @ 16:43:54
Postat av: sandra

fortsatt! vi laser!

2011-06-05 @ 05:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0