Fel?

På något sätt känns det lite fel att blogga på denna bloggen nu när jag inte befinner mig i London.. Jag kommer ju tillbaka dit iofs, så jag kanske bara ska forsätta, eller ska jag skapa en egen blogg?

Ni får iaf lite bilder från idag, jag har köpt träningsskor och börjat ett nytt liv. Är ganska stolt över mig själv, haha.


Denna dag då jag inte skulle till jobbet gick jag längst vattnet till färjan.


Detta är restaurangen där jag jobbar. Mör Biffhus Arendal


Pappa tyckte jag skulle sätta mig i solen och läsa lite, så det gjorde jag.


My babes :)


Det faktum att jag har pengar igen steg mig åt huvudet, ooops. ;) Men detta är
faktiskt första gången jag spenderar pengar här :)

Vill ni se mer bilder från Arendal, eller vill ni att detta enbart ska vara en London-blogg? Mamma, jag vet vad du tycker ;)

xx Klara

Kommentarer
Postat av: cassi

fortsätt här!

2011-06-22 @ 21:58:15
Postat av: mamma mia

flickaorilondon är till hälften du. Blogga från Arendal. Du ska ju tillbaka sen och allt är frid och fröjd. Blogga, blogga, blogga! Och stanna här på denna bloggen.

2011-06-22 @ 22:19:36
Postat av: c.

håller med föregående. fortsätt skriv här! kul att läsa båda delar :)

2011-06-23 @ 13:58:28
Postat av: sandra

tycker du ska fortsatta har med!!

2011-06-27 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0