West Kensington!

Yess Sir! Da har ja flyttat till rikemansstallet haha. Kensington ar faktiskt jattefint! Om jag jamfor med Bow ..haha. Dock sa betalar vi £500/manad for ett litet rum..lojligt!!! Men nu bor jag West istaller for East vilket kanns valdigt mycket battre aftersom det ar mycke narmre till jobbet och allt annat! Anyway, jag bor tillsammans med Kate nu, vi delar hennes pytte pytte lilla rum! Mina resvaskor star i hela huset haha! Jag har inte packat upp NAGON TING far ju inte plats haha.

Helgen spenderade ja med Davron, vi tog det lugnt, shoppade lite, gick pa mysiga resturanger, kopte med take away och satte oss och tittade pa manen vid Trafalga Sq och hyrde cyklar och cyklade runt. Nu har jag en hel veckas jobb framfor mig sedan bar det av till Sverige pa torsdag! Pa sondag landra jag i Jonkoping! Ska bli sa kul att fa se er igen!! Vet inte riktigt hur jag ska spendera mina dagar..


Jag och Kate ...och Tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0