Tillbaka i London

Nu ar jag tillbaka till verkligeheten! Vem kunde tanka sig att jag nagonsin skulle ha semester i jonkoping och sverige;) Det va en bra vecka faktikst. KUl att traffa alla vannerna och familjen igen! Men det basta va att fa lite miljoombyte fran london. Det va som att komma till ett paradis nar man fick andas in havslukten.

Jag kom hem igarkvall, sa idag va jag ledig. Jag har fatt ganska mycket gjort! Packat upp och tvattat, stadat, ringt ett par viktiga samtal och skrivit klart mitt CV till maklarjobbet! Sa nu ska jag springa ner och kopa lite Thai-mat och mysa framfor en film  ...sjalv buhu! Saknar Davron, han ar i Sverige just nu och har varit i Paris.

Puss

Min klippa. Mitt berg. Min trygghet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet vad du menar, det ar alltid skumt att semestra "hemma" i Sverige nu. Haha "ska du utomlands i sommar?" fragar folk... och ja, Sverige ar ju utomlands! Haha!

2011-07-26 @ 10:41:12
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: louise

Hej Malin! Ja men eller hur haha! Jatteskont att semestra i sverige ju! Vart bor du nagonstans?:)



Kul att du laser bloggen! Kram louise

2011-07-26 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0