From Norway.

Det som har hänt i Norge den sista helgen är fruktansvärt, och det finns inte ord att beskriva detta på. Att först höra om explosionen i Oslo, där mina älskade syskon befinner sig.. och sen på det hemska på Utöya.
Helt plötsligt står det runt hörnet, det är hemma allt detta händer. Vad detta något man kunde tro? Trygga, underbara Norge - utsatt för terror?

Igår såg vi det långa fackeltåget utanför jobbet. Det va otroligt vackert. Jag fick rysningar, tårar i ögonen. Kände hur jag ville titta bort. Jag klarar inte av att titta på mer nyheter eller läsa fler artiklar. Jag kan ta en paus, de människor som var där, kan inte det.

Nu är det vår tid att visa stöd, kärlek ska övervinna allt?

/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0