Efter 10 Månader - Utflyttning


Klockan ar 02.30 AM och jag har precis packat klart alla mina grejer! Imorgon sa lamnar jag detta rummet efter 10 månader! Det kanns konstigt. Det anda som star kvar ar klaras halvfulla Jack Daniel's flaska som star kvar i fonstret.. den har statt dar sedan vi flyttade in. Ska nog lamna den dar en stunde till. Nostalgi. NU ska jag krypa ner i en tom sang, i ett tomt rum. Men ska tillagga att jag kan knappt vanta pa att fa flytta harifran. For fasen vilket helvete det har varit ibland!

Jag och monika lyckdes inte hitta nagot bra på de tva veckor, eller rattade sagt, jag jobbade 70h forra veckan sa jag hade ingen tid och Monika lag allvarligt sjuk hela veckan. Sa Monika har flyttat in hon sin pojkvan Abdoul och Kate ar sa sanll sa jag ska fa dela rum med henne! Sa imorgon flyttar jag in med Kate i West Kensington, dar far nya äventyr borja!:) ska bli kul!!

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0