hallå där!

Äntligen tog jag tag i mitt liv och hoppade in i dushen! Det va senast på Nyår jag gjorde det, ffffrääch tjej! Men inte hunnit haha. Ikväll skulle jag egentligen på en date med Matt. Det jag kommer ihåg av honom va att han va söt, fint leende, längre än mig (fastän att jag hade klackar), han jobbar som producent och har ålder 24.. Men jag slutade så sent idag så ska ta det på fredag istället. Jag är lie feg när det kommer till såndant! Tycker det blir så tillgjort på något sätt, bätter att man "råkar" stöta på vrandra ute istället! Då kan man ju gå där ifrån utan dåligt samvete om snubben är döö trist! På en date blir det lite andra regler.

Jag har nu bestämt mig för vad det gäller mitt jobb att jag bara ska jobba hos en familj. Jag ringde Carina igår och talade om det, aldrig kul att göra någon besviken. Men vill inte ta vatten över huvudet så kände att detta va rätt beslut! Jag ska försöka uppdatera lite mer här på bloggne, jag har nämligen fått en ny jättefin dator i julklapp!=)

Jag saknar er lite där hemma. Mamma Mu! Nattipuss /Louise


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Saknar dig också. Puss

2011-01-05 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0