Hummmm

Vår nya städerska ,som jag inte sett på ett tag, sa idag till mig att jag hade gått ner i vikt sedans sist vi såg. Sedan tog hon och visade med sina händer, satte dem som en boll vid sin mage och sa "You had alot of fat here before". Hon förklarade mycket tydligt. Visst .. både mamma och pappa påpekde det i Julas, men att jag hade gått upp sååå mycket visste jag inte. Blev iaf förbannad på tantet men sa "Ah thank you, you made my day!" ..och gick där i från. Vafan ska hon komma och säga så för?  

/Louise


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman, hon sa ju att du nu inte hade något fett kvar. Eller?

Iaf, skit i henne. Hon städar ju bara er lägenhet. Du är ju så fin :)

2011-01-26 @ 11:54:15
URL: http://michaelsdotter.blogspot.com
Postat av: Pu/Pa

Kära du, "det fettet" det måste suttit i hennes

ev. brain....!

:-))

2011-01-27 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0