ledig dag!

oh happy days, sitter  i sängen, är ledig idag. helt underbart. önskar dock att solen sken, men man kan inte få allt. önskar också att vi hade varmvatten, men det har vi inte. haha. ett lapp krig har utbrutit med haggan, jag som är konflikt rädd drar mig tillbaka, men louise hon vågar stå på sig. Go Louise!

jag tror jag ska baka scones idag, engelskt och härligt.

lyssnar på tinie tempah och ser på one tree hill.



bakom mig kan ni se vår fina foto-vägg, söt va? den ska fyllas på. så om någon vill, skicka ett kort du vill ha på väggen, och vi sätter upp det! :)

/Klara

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej!



Dagens fråga gäller skönhet - lämna gärna din åsikt.



Ha en fortsatt härlig fredag!

2011-01-28 @ 12:55:46
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Då vill jag gärna ha mitt julkort där uppe, tills jag skickat något bättre ;)

2011-01-29 @ 09:50:40
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0