Ladies specalist.

hej hej, Klara här. Jag lever och mår bra, jobbar på och sliter vilket kanske har lönat sig nu. Idag blev jag ladies specalist på jobbet. Vilket i princip innebär att jag ska hålla koll på best sellers, och vad vi inte har i lager. Jag ska också kolla på de nya stylerna som kommer in, och kolla om det är något jag tycker vi ska ha och inte. Så det blir mer ansvar nu, som jag delar med två andra tjejer, så detta kan nog bli roligt. Kul att få det ansvaret efter bara tre månader, så någonting måste jag väl göra rätt. haha.

Annars är det fint, jobbar som sagt, partar och har det bra.
Saknar dock min familj som va här över nyår och förgyllde tiden. Det va fina dagar! :)

Nu ska jag sova, börjar åtta imorgon så det blir bra.

xx Klara

Kommentarer
Postat av: Johanna

NICE, grattisgrattisgrattis :D

2011-01-11 @ 11:45:42
URL: http://alltommalta.com
Postat av: ...Göran

Bra jobbat Klara !

2011-01-11 @ 16:16:50
Postat av: HD

Grattis Klara!Det är skönt att Du har det bra.Vi saknar dock vår Klara mycket GD HD.

2011-01-11 @ 19:53:40
Postat av: mamma mia

Grattis min älskling. Du är bäst!

2011-01-12 @ 18:21:27
Postat av: Mamma Mu

Jättegrattis Klara! Alltid kul med mer ansvar!

2011-01-13 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0