Känns ibland lite tomt

Klara drog precis iväg på sin fest med jobbet, tema 80-tal! Hon va så där lagom snygg i sitt blåa ögonskugga och glittriga kläder;) Men kul! Jag kan sakna så att ha jobbakompisar, jättemycket. Det är ju ofta det som gör det blir kul att gå till ett jobb, och speciellt när man kommer till en ny stad särhär. Då borde man ju speciellt passa på att jobba med folk för att kunna lära känna så mycket folk som möjligt. Det är ju på det sätten man tvingas att lära känna. Man ses varje dag, småpratar lite, med vissa mer med vissa mindre. De peppar och stöttar om det känns jobbigt eller om det går dåligt. Saknar...
Inte riktigt samma sak att prata problem, jobbet och livet med 2åriga Carl ...

Har inte så mycket att göra just nu, städa har jag redan gjort. Har laddat ner en film, 127 hours. Ska visst vara bra, verklighetsbaserad! Ska laga någon mat också.. kanske får mig på lite bättre humör!

Bilder på några av mina förra arbetskompisar, helt underbara allihopa! Saknar!
'

 Louise


Kommentarer
Postat av: Pu/Pa

Bra initiativ med motionen, fortsätt så...:-))

2011-01-20 @ 13:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0