I rather dance with your friend

I fredags efter jobbet kom Amanda till oss och vi gjorde oss iordning för en kväll på Londons gator! (inte gata nu då, missuppfatta inte haha) Vi satte på oss klackar och tog tunnelbanan till Old Street. Vi gick till en klubb som heter The Hoxton Pony. Skit bra musik, kul folk och goda drinkar! Rekommenderas absolut som ska hit för att dansa loss!

I alla fall så skule vi möta upp Matthew och hans vän Patric som jag inte träffat innan. Hittar dom sittandes vid ett bord när vi ställer oss vid baren. Jag gick fram och skrämde dem med ett hej!!! Fick en kram av Matthew sedan presenterade han den här Patric .. och jag måset säga att det va bland det finaste någonstin! Möttes av hans bruna glittrande ögon, brunt burrigt lockigt hår och läppar så man nästan svimmade! Phuu! Fick två eneglska kindpussar av honom men sedan var det ju bara att lämna över den drömmen till Amanda och Klara eftersom jag faktiskt kom dit för att träffa Matthew. Skeetans tänkte ju jag. Pratade ganska mycket med den här Patric ändå och han va riktigt gullig kille. Vad gör man i en sådan situation? Tänk så är hans kompis ens blivande man, ska man bara strunta i det? Det kommer du får ångra i all evighet! Kan man inte va ärlig och tala om fint, jag är mer intresserad av din kompis. Så jag ska gå och dansa med honom nu.

Vem skulle kunna motstå? 

Xx Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0