Destination Svensk Julafton!


Det får sammanfatta min lilla resa över till Jönköping över julafton! Plockade ihop mina saker siså en timma innan jag skulle ta mig ur huset för att åka till Stansterd. Det va en ledsen Louise och en ledsen Klara när jag rullade min resväska utanför tröskeln. Konstigt att plötsligt vara på olika håll. Konstigt att återvända hem till min förra vardag. Konstigt att lämna min vän att vara ensam på Julafton.

Jag var hemma i fem dagar, och det räckte faktiskt=) Skulle viljat stanna några dagar till för att få träffa fler vänner men så blev det inte, jobbet väntade i London! Jag hade en jättemysig jul och en kul juldag på Twin City.

När jag for iväg va det precis som om Jönköping och livet där hemma har stått still i fyra månader medans för mig har det varit en evighet och det är så fruktansvärt mycket som har hänt! Men det va jättekul att få se lilla staden igen, mysig men ack så obefintlig;)

(Jag lyckades inte få upp alla bilder, ida och karro hade jag fina bilder på med!)

Kramar LOuise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0