Dejt Time

Igår va jag på dejt med Matthew, som jag skjutigt up ett par gånger. Jag va nervös såklart, kommer ju knapt ihåg hur han såg ut! Mötte upp honom vid Mansion House för han hade köpt några biljetter till Comedy Show. Mycket bätter än förväntat.. och smart kille, börja kvällen med att rejält skratt! Efter tog vi en cab in till Old street (SÅ NU HAR JAG VARIT DÄR LINDA:D) gick in på en nattklubb med riktigt bra musik. Och nu undrar  men ni väl såklart vad det är för gentleman jag träffar. Han jobbar som producent och pilot. Dock ganska ung men väldigt trevlig och charmig. Kul att gå på date! Ska nog ta och göra det lite oftare. Är det inte lite så att för varje ny människa man möter och berättar om sig själv så är det alltid en ny story? Det blir ju alltid lite annolunda beroende vem det är man pratar med. Det är precis som om man kan välja att vara precis vem man vill när man träffatr nytt folk, jag älskar den känslan. Öppningsfrasen, hur reagerar personen? Så klart det är samma basics men sådant man kanske hållt tyst för alla andra kanske kommer fram och blir något du och den personen har gemensamt. Ah fan, men ni kanske fattar..jag menar inte att jag sitter och ljuger ihop något nytt varje gång haha!

/Louise

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Kul att hitta er på bloggen igen. Pilot och producent är klassiska yrken som brukar impa på tjejer.Och här har hon hittat en med båda. Hmmm...

2011-01-09 @ 12:46:08
Postat av: Lolis

Ja jag vet, det blev väldigt mycket på samma gång! Han jobbar med x-faktor artisterna just nu (som idol i sverige) Jag fick höra en liten snutt! Och han är utbildad pilot men har valt musiken först just nu... jag ska ta reda på mer! Har du fortfarande inte kunnat ringa på mobilen mamma? Puss

2011-01-09 @ 13:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0