9 Januarie 2011

Hejsan svejsan!

Vi kom på att vi inte ens har önskat er ett Gott Nytt år! Det är redan 9 Jan idag ju! Herregud va tiden går fort! I fredags va det exakt 4 månader seda vi kom ner hit till London. Fattar det knapt själv, hur har vi klarart av det? Och det ser ut som om det blir många fler. Jag trivs som fisken och Klara göt det samma. Jag vet att jag har jobb hos min familj minst till September 2011. Efter det har hon sagt att det är upp till mig, om jag vill  stanna, plugga eller hitta något nytt!

Jag har kommit överens med mamma Anna att jag ska ha fulltid hos henne nu. Jag ska jobba 40h/vecka och i det ingår två barnvaktskvällar i veckan. Jag har ganska flexibla tider så det kommer variera väldigt mycket. Jag kommer få en fast lön på £350/vecka vilket är runt 4000kr/vecka. Kanon!=)

/Louise


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Grattis till ditt fina jobb Louise och till lönen. Kanon! Längtar efter dig!

2011-01-10 @ 18:05:41
Postat av: Helene

Kanon Louise, vilken toppenfamilj. Mycket slit men verkligen lön för mödan. Sköt om dig gumman ! kramar från Helene

2011-01-10 @ 20:04:05
Postat av: Anonym

Kanon Louise, vilken toppenfamilj. Mycket slit men verkligen lön för mödan. Sköt om dig gumman ! kramar från Helene

2011-01-10 @ 20:04:41
Postat av: Johanna

Nice, grattis bruden :D jag tänkte också köra på barvakteri under våren, så kul! Vore ju guld om man hittade en heltids-familj, just nu är jag hos olika. Good job:D

2011-01-10 @ 21:39:07
URL: http://alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0