Torsdag 24 Februari 2011

Och en glad Louise för imorgon komma min mamma! ÅÅHHH vad jag längtar!!! Ska bli så kulk att se dem! Nu ska jag springa och lämna till baka ett par skor. Köpte ett par och skulle ha dem i storlek 7, när jag kommer hem har jag fått  dem i storlek 4 ... fick ju inte ens i lilltån! Jag börjar klockan 4 idag, ska baka mängder med köttbullar, sedan blir det babysitting!

Idag är det bara EVELINAS dag!! Hon fylle 20 år idag och jag hoppas du får världens bästa dag! Saknar dig söta nos! Love you. Pusss


Kommentarer
Postat av: evelina

Tack din underbaring! och i dag e det din dag:D saknar dej me din fis!

2011-02-27 @ 19:31:31
Postat av: evelina

Tack din underbaring! och i dag e det din dag:D saknar dej me din fis!

2011-02-27 @ 19:32:06
Postat av: Johanna

Hoho, klara min fyllekaj, vilken fin kommentar! Har du nyktrat till än? Jag har det fint, längtar till våren! Är otroligt sugen på en trip till London, är ni kvar under sommaren? Kommer troligtvis ha en hel del semester :)

2011-02-27 @ 21:27:34
URL: http://www.alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0