Sweeeeeden!

okej, snart dags att rulla ut ifrån lägenheten.. typ nu för jag börjar bli rastlös, men sen inser jag att jag kanske får stå och vänta vid liverpoolstreet i typ en timma.. hm, dessa dilemman.

iaf, ska bli sjukt att komma hem efter dessa 5, snart 6 , månader.. känns inte riktigt verkligt. det är så mycket som händer här, bara förra veckan känns som en fantasi. jag älskar varje sekund jag är här, och skulle nog kunna stanna hela livet.. ? nästa steg blir nog plugg, vill gå in genom portarna till ett universitet varje dag och känna att jag åstadkommer något med mig själv, jag vill lära mig saker. även fast dessa underbara människor jag har runt omkring mig varje dag lär mig så mycket om livet, så behöver jag mer. jag vill studera och analysera. jag vill sitta uppe hela natten och faktiskt läsa något som betyder, som ger mig mer än ett tillfälligt skratt..

oj, vad jag babblar, kan vara för att klockan nu är 01.20 och jag gick upp imorse, 05.00, vilket betyder att jag snart varit vaken i ett dygn. jag tycker synd om er som kommer läsa detta, även fast jag älskar känslan av mina fingarar som springer över tangenterna just nu. så mycket att jag inte vill sluta, men jag ser klockan ticka iväg och får lite lätt panik över att jag fortfarande inte är på väg till bussen, även fast jag vet att jag kommer vara där i god tid..

nej, vet ni vad.
nu ska jag lämna min kärlek, denna underbara staden och resa hem till min andra kärlek, min familj.

vi hörs, jag kommer säkerligen lägga in ett blogg inlägg under min resa, om inte, ta hand om er!
/klara

Kommentarer
Postat av: Johanna

sjukt att det redan gått ett halvår !?

2011-02-18 @ 13:25:30
URL: http://www.alltommalta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0